سلام مامان احمد پیامم رو میبینی چطوری نی نی چطوره تو فکرتم بخدا
قرص و پودر
بچت خودش از سینت شیر میخوره ؟تا بچه مک نزنه خوب به شیر نمیای
سلام عزیزم خوبی نی نی چطوره خودت خوبی تا کی باید بستری باشه
قرص شیرافزا (لاکتاول)
پودر شیرافزا
من عرق یونجه خوردم عااالیه
والله من همه چی خوردم اهرم شیر خشک دادم
قرص ها رازیانه دارن ممکنه حساسیت پیدا کنی
پودر گالاکتومید بگیر خیلی خفنه شیردهیش طریقه مصرفشم اینه صبح ها و شب قبل خواب هر بار یه لیوان آب جوش بذار خنک بشه دوقاشق از پودر بریز مخلوط کن کامل بخور
اب هویج بخور
قرص شیر افزا خیلی خوبه پودرم بگیر بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.