من ۳۲ رفتم ۱۶۰۰ گفت کمه برا همین سونو داپلر نوشته ۳۴ هفته
خبه عزیزم فق چیز میز زیاد بخور وزنش بیشتر بشه
من ۳۱ هفته ۱۵۰۰ بود
عزیزم رحمت از کی فهمیدی دو شاخه
الان ال آرژنین اسپرین و اونکسا باهم مشکلی نداره مصرف میکنی؟
چند تا ال آرژنین
چندتتا اسپرین
چند پیمانه در روز لیدیمیل؟
با لیدی میل مولتی ام روزانه میخوری؟
من بارداری قبلیم 31 هفته و 3 روز 1460 بود خونرسانیشم خوب بود هیچکی نگفت وزنش کمه هیچ دارویی هم برام ننوشتن 39 هفته سزارین کردم وزنش 2900 بود
من 1625بود
من ۳۱ هفته و ۳ روز رفتم وزنش ۱۸۲۰ بود
رشدش تو ۹روز با مقاومت ک داری عالی بوده عزیزم خدارو هزار بار شکر ب تلاشت ادامه بده مامان قوی منم ۹اسفند وقت دارم برای سونو خدا کنه وزن گرفته باشه
خوب شده شکر خدا
من ۳۰هفته رفتم ۱۴۵۰ بود دیروزم دکتر بودم وزنمم تو این دو هفته تغییر نکرده حالا نمیدونم بچه وزنش تغییر کرده یا ن
آره خیلی کمه
چند هفته دقیق ؟
از منم 1520بود
آسپرین میخوری؟برای خونرسانی به بچه خوبه
کم ک کمه عزیزم ولی انشالله میره بالا قبلا چند بود
عزیزم اینجور میگی شرایطی داشتی اره شکر خدا خوبه وزنش
ببین ب وزنش مغزیجات گوشت بره سینه مرغ
دانه چیا
انجیر میوه
اینا مرتب بخور
۳۱هفته چن روزی؟
من ۳۱ هفته ۱۸۸۰ بود ، دیگ حداقل باید ۱۶۰۰ باشه از شما کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.