کوچولو من همش بالا میاره خوب وزن نمیگیره

۴ پاسخ

پسر منم‌همین بود کوچولو موند

عزیزم الان هرچی میشه همه میگن ریفلاکس و کولیکه توجه نکن من بچمو هرجا میبردم میگفتن وای بچت دل داره از درد میپیچه به خودش خاک تو سرت رعایت نمیکنی همه چی میخوری به بچه شیر میدی فلان من بچمو بردم دکتر گفت نه کولیک داره نه ریفلاکس گیسوام کوچولو بود زیاد بالا میاورد

اگه خوب وزن نمیگیره باید بری دکتر بهش داروی رفلاکس بده

شیر پچ بالا میاره،

سوال های مرتبط