سینش خس خس کنه بخاطر ریفلاکس نیست؟ البته اینم بگم گیسو اینجوری بود ولی ریفلاکس نداشت تا دوماهگی خوب شد الان ابریزش بینی داره دکتر بردم گفت آلرژی سیتریزین داد با قطره بینی
دکتر ببر عزیزم
شایدم سرماخوردگی نباشه
نباید به نوزاد سرخود دارو داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.