۲ پاسخ

سینش خس خس کنه بخاطر ریفلاکس نیست؟ البته اینم بگم گیسو اینجوری بود ولی ریفلاکس نداشت تا دوماهگی خوب شد الان ابریزش بینی داره دکتر بردم گفت آلرژی سیتریزین داد با قطره بینی

دکتر ببر عزیزم
شایدم سرماخوردگی نباشه
نباید به نوزاد سرخود دارو داد

سوال های مرتبط

مامان پناه🫠 مامان پناه🫠 ۳ ماهگی