کدومش بهترع؟

تصویر
۱۲ پاسخ

با احترام هیچکدوم

هیچکدوم گلم

سلیقه من نیست

هیچکدوم عزیزم 😐😐😐

والله من سلیقم نیست

من همیشه ابی میگیرم از مشکی بدم میاد🤣🤣
میگیری راسته نگیر بگش بگیر

ابی گلم

سلیقم نیست زیاد بچه گانه میخوره گلم

ابی باز بهتره ولی خیلی خز اینا شبیه لباسای ارسطو میمونه

جالب نیست

بچگونه است یکم

هر دو قشنگن گلم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان دنیز .پانیذ مامان دنیز .پانیذ ۲ سالگی
مامان دنیز .پانیذ مامان دنیز .پانیذ ۲ سالگی
مامان دنیز .پانیذ مامان دنیز .پانیذ ۲ سالگی
مامان رادین🩵🧿 مامان رادین🩵🧿 ۱ سالگی
مامان پرنساو فندق مامان پرنساو فندق ۱ سالگی
مامان ائلوین🩵 مامان ائلوین🩵 ۱۳ ماهگی