با احترام هیچکدوم
هیچکدوم گلم
سلیقه من نیست
هیچکدوم عزیزم 😐😐😐
والله من سلیقم نیست
من همیشه ابی میگیرم از مشکی بدم میاد🤣🤣
میگیری راسته نگیر بگش بگیر
ابی گلم
سلیقم نیست زیاد بچه گانه میخوره گلم
ابی باز بهتره ولی خیلی خز اینا شبیه لباسای ارسطو میمونه
جالب نیست
بچگونه است یکم
هر دو قشنگن گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.