سلام خانما ای دوتا کدومش بهترع؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

جفتش یکیه فقط شکل ظاهریش باهم فرق داره

قیمتاش فرق داره؟من از اون یکی ۳ ۴ تا دارم

من‌از اون‌ طلاییه دارم

سوال های مرتبط

مامان دنیز .پانیذ مامان دنیز .پانیذ ۲ سالگی
مامان دنیز .پانیذ مامان دنیز .پانیذ ۲ سالگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان رادین🩵🧿 مامان رادین🩵🧿 ۱ سالگی