سلام خانما ای دوتا کدومش بهترع ؟؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

بالایی بهتره

دوتاش برا سرمایه گذاری مناسبه فقط عیارشون فرق داره

فرقی ندارن

اینا قیمتشون الان چقدره

فرقی ندارن

سوال های مرتبط

مامان دنیز .پانیذ مامان دنیز .پانیذ ۲ سالگی
مامان دنیز .پانیذ مامان دنیز .پانیذ ۲ سالگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان رادین🩵🧿 مامان رادین🩵🧿 ۱ سالگی