از کی سر بچه هاتون دیگه کلاه نپوشیدین؟

۱۲ پاسخ

من فقط تو بیمارستان پوشیدم براش و هروقت حمومش میکنم

من بدش میومد اصلا سرش نکردم

من عشقی سرش میکنم گاهی درش میارم

من سرش کردم تا امروز ،،، چند روزه هوا گرم شده تو خونه نمیزارم دیگه ،، بیرون دوتا میزارم گوشاش یخ نکنه

تا ۴۰ بپوشونش
بچه فقط از سر دمای بدنش تنظیم میشه

فقط۳روز سرش کردم

دختر منم از همون اول خوشش نیومد میزاشتم سرش جیغ میکشید
ولی الان کاری نداره

من هر وقت بردم حموم سرش کردم

من تا ۴۰ پوشوندم

من که چندروز اول فقط پوشیدمش بعدش دیدم اینقدر گرماییه اصلا نپوشیدمش از روز ۸دیگه نپوشیدمش

جیغ و داد می‌کنه

من نی نی م بدش میاد سرش کنم

سوال های مرتبط

مامان 🩵 آرشا 🩵 مامان 🩵 آرشا 🩵 ۱ ماهگی
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی