منم دوست دارم بگیرم اما واقعا طاقت یه ساغت گرسنگی و تشنگی رو تو حاملگی ندارم خیلی ناراحتم بابت روزه
بدن با بدن فرق میکنه.
مثلا دوست من موقع بارداری چند روزی گرفت و مشکلی هم نداشت ولی خب من خودمو میشناسم که ضعف میکنم حالم بد میشه ، سه ماهه سوم هم چون دوره ی وزن گیری جنین هست به نظرم خوب نیست
منم به خاطر نی نی نمیتونم امسال بگیرم .
روبارداری اولم ۱۲روزروزه بودم نمیدونستم یعنی بی بی چک وباده روزتاخیرزدم فوق العاده بی حال احساس میکردم نمیکشم
من دوسدارم بگیرم چون سه ماهه وسط شنیدم میشه گرفت تا ببینم دکترم چی میگه
من اصلا نگرفتم خوب نیستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.