عزیزم دختر منم اگزما داره صورتش دکتر براش مرطوب کننده ثمین و ضدافتاب درمالوگ کیدز زد گفت همیشه باید بزنه دستمال کاغذی استفاده نشه رو بالشتی کثیف نباشه دست هم الوده نباشه از همه مهمتر بوس نشه دختر من ی روز خوبه ی روز نه ...این سری هیدروکورتیزول،نوشت گفت در صورت دونه زدن زیاد روزی ی مرتبه اینوبزن
کرم ان ان بخر عالیه
دوبار پماد مومتازون بهش بزنی خوبه خوب میشه
لوسیون بتامتازون بگیر بزن
کرم اوسرین اوره مارک ثمین بزن
بتامتازون بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.