مامانها برای اگزمای بچه چکار کنم ؟

۶ پاسخ

عزیزم دختر منم اگزما داره صورتش دکتر براش مرطوب کننده ثمین و ضدافتاب درمالوگ کیدز زد گفت همیشه باید بزنه دستمال کاغذی استفاده نشه رو بالشتی کثیف نباشه دست هم الوده نباشه از همه مهمتر بوس نشه دختر من ی روز خوبه ی روز نه ...این سری هیدروکورتیزول،نوشت گفت در صورت دونه زدن زیاد روزی ی مرتبه اینوبزن

کرم ان ان بخر عالیه

دوبار پماد مومتازون بهش بزنی خوبه خوب میشه

لوسیون بتامتازون بگیر بزن

کرم اوسرین اوره مارک ثمین بزن

بتامتازون بزن

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی
مامان محمد ماهان مامان محمد ماهان ۲ سالگی