برای بچه هاتون مشواک. میزنین؟

۱۰ پاسخ

میزنم من هرشب

نمیزاره کههه اصلااا...برس مسواک ک لبش میخوره بدش میاد

بدون خمیر دندون وقتایی که اجازه بده میزنم

خودش میزنه اندازه یه عدس براش خمیر دندون میزنم

صد درصد
من خیلی حساسم رو دندوناش

هنوز نه

این خمیر دندون ۳ میلیون
خواب هم باش خودم با انگشتم به دندوناش میزنم

تصویر

نمیگذاره خودم بزنم اما کنار خواهرش خودش میزنه هر چقدر نمی تونه ولی فعلا گذاشتم یاد بگیره گاهی خواهرش براش میزنه

میزنه همش

دوست دارم بزنم اجازه نمیده

سوال های مرتبط