درده رباط گرده طبیعیه نگران نباش سعی کن اون سمتی که درد میکنه نخوابی یه دفعه بلند نشو اروم راه برو به مرور خوب میشی منم داشتم اینقدر اذیتم میکرد رعایت کردم بعده چند روز خوب شد
شنیدم میگن شکم باید پوشوند نبايد سرما بهش بخوره. روغن بزن روشکمت بایه پارچه آروم دور شکمم ببند زیاد فشار نیاد.
واسه من خوب شد
من زیر شکمم سمت راست تیر میکشه تو واژنمم یه حس درد و تیر دارم نمیدونم طبیعیه یانه شما دارید ؟
برا منم سمت راست درد میکنه
طبیعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.