خانما اسيدفوليك و تا چند هفته ميخورن

۱۲ پاسخ

تا هفته ۱۵ من خوردم،دیگه دگکتر گفت قطع کن جایگزین داد

من دکترم گفت تا۱۶هفته باید بخوری

۱۶هفته عزیزم

من ۲۰ هفته ام قرص آهن بهم داده اما توش اسید فولیک هم داره یعنی ضررداره؟؟

الان به من گفتن بخور ولى بدون يد

من تا آخر ۱۶ هفته خوردم،
الان قرص آهن، مولتی ویتامین پریناتال و ویتامین دی می خورم

۱۶ هفته

منم تا آخر ۱۶ هفته خوردم

درخواست بده عزیزم داشته باشمت

من تا ۱۶ هفته خوردم

من تا 12هفته خوردم

تا هفته ۱۵خوردم دکتر مولتی ویتامین و اهن داد که توشون اسیدفولیک داره دیگه اسید فولیک قطع کردم همینا رو میخورم

سوال های مرتبط

مامان نیکا🥥🧸🌙 مامان نیکا🥥🧸🌙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هایلین مامان هایلین ۶ ماهگی
مامان مائده مامان مائده هفته بیست‌وسوم بارداری