خانما فولیک اسید معمولا تا چند هفته میخورن؟

۸ پاسخ

۱۶ هفته تمام

من تا ۱۲ هفته بعد دکتر کف نخور

من هفته ۱۶ بهم گفت قطع کن چون برام مکمل و آهن داده بود داخلش یه مقدار فولیک اسید اندازه نیاز روزانه هست و دیگه نیاز به مصرف جداگانش نیست

تا۱۶هفته تمام

من ازهمون اول بارداری داده بهم الانم داده بازم

من تا ۱۶ هفته خوردم

مامان توت فرنگیییی شما باردارید من سوال دارم

تا۱۶هفته

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان دوقلو💓💙 مامان مامان دوقلو💓💙 ۹ ماهگی
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان جیگر گوشه🫀🐣 مامان جیگر گوشه🫀🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان نورا🩷 رضا🩵 مامان نورا🩷 رضا🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا علی 🩵🤰🏻 مامان آقا علی 🩵🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری