سلام مامانا
خوردن زیتون ساده چطوره ؟

۴ پاسخ

زیتون خیلی خوبه ت قرآن هم اومده برای زیبایی بچه هم خوبه فرد بخوری بهتره

https://rubika.ir/joing/JFHIEECD0TMEDYGOFKYYLJRPQRBLHMDC
گروه تازه تاسیسه دوس داشتی میتونی بیای

سلام قشنگممم🥺😍
میشه درخواست بدی داشته باشمت😍🥺🥺🥺میشه ت چا.لشم شرکت کنی خوشحالم میکنی 🥺 هرروز چالش میزارم همراه ج.ایزه...🥺❤️

عالیه عزیزم
یبوست نمیگیری
ولی چون شور هست و خوردن شوریجات ضرر داره به اندازه بخور

سوال های مرتبط

مامان توپولو مامان توپولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان برکه👧🏻 مامان برکه👧🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آنیسا مامان آنیسا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
گیسو طللا گیسو طللا قصد بارداری
مامان آدریانا مامان آدریانا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دونه برفی مامان دونه برفی ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آوا  ❤️ مامان آوا ❤️ هفته بیست‌وپنجم بارداری