زیتون خیلی خوبه ت قرآن هم اومده برای زیبایی بچه هم خوبه فرد بخوری بهتره
https://rubika.ir/joing/JFHIEECD0TMEDYGOFKYYLJRPQRBLHMDC
گروه تازه تاسیسه دوس داشتی میتونی بیای
سلام قشنگممم🥺😍
میشه درخواست بدی داشته باشمت😍🥺🥺🥺میشه ت چا.لشم شرکت کنی خوشحالم میکنی 🥺 هرروز چالش میزارم همراه ج.ایزه...🥺❤️
عالیه عزیزم
یبوست نمیگیری
ولی چون شور هست و خوردن شوریجات ضرر داره به اندازه بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.