ماماناخوردن یه دونه جگرمرغ خطرناکه؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

یدونه که نه ولی کلا نخور

نه بابا

یه دونه با نون اینکه هوستو بگیری نه ولی زیادش بده

نه بخور.یدونه چیزی نمیشه

عزیزم از نظر من هیچی خطری نیست مگه اینکه زیاده روی کنی

نه بابا یدونه ب کجا میخواد برسه

سوال های مرتبط

مامان توپولو مامان توپولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهدیس♥️محمدرضا مامان مهدیس♥️محمدرضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توپولو مامان توپولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان برکه👧🏻 مامان برکه👧🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری