خانما هویج بده
من یه دونه خوردم خطرناکه؟؟

۱۱ پاسخ

😐😐😐

نه منم همش هوس میکنم هردوسه روزدرمیون یه هویج میخورم

هویج خوبه ولی اب هویج بده😐

نه بابا آب هویج اونم زیادش ضرره

نههه بابا 🤦🏻‍♀️

یه دونه کاری نمیکنه که چون ویتامین A داره آب هویج زیاد یا تعداد زیاد هویج توصیه نمیشه حالا هفته یکی دوتا بخوری چیزه مهم نیست

نه عزیزم خوبه اب هویج بده اونم زیادش

نه بابا .من هرهفته دادم هویج پلو درست میکنم

نه گلم

وا یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آنیسا مامان آنیسا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان ارکان👼🧿💙 مامان ارکان👼🧿💙 هفته سی‌وچهارم بارداری