خانما یدونه هویج خام خوردم ضرر داره خیلی ؟؟

۶ پاسخ

گلم زیاد نخور که خوب نیست یه دونه اشکالی نداره به خاطر ویتامین Aبالاش

بخاطر ویتامین kوA مصرف زیادش خوب نیست. در حدی بخورین که تو سالاد باشه

نه بابا. چ اشکالی داره

نه زیاد نخور باعث زردی بچه میشه

نه چ ضرری 😂

نه.هویج که ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ارکان👼🧿💙 مامان ارکان👼🧿💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسر و دختری 🤰 مامان پسر و دختری 🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری