خانما خوردن هویج خام ضرر داره؟؟

۵ پاسخ

عزیزم لیست تغذیه نه ماه بارداری گذاشتم اونو برو بخون دیگه جای سوال نمیمونه واست 👌🏼

من از اول تا الان میخورم😑

نخور

عزیزم خیلی کم بخور . زیادش خوب نیست .آب هویجم اصلا خوب نیست

نه عزیزم. فقط خوب بجو که نفخ نکنی

سوال های مرتبط

مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جونبولی مامان جونبولی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان عسل مامان عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسر و دختری 🤰 مامان پسر و دختری 🤰 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان .....‌ مامان .....‌ هفته بیستم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته دوازدهم بارداری