وای من سماق زیاد خوردم میگن خطرناکه خدامرگم بده چکار کنم؟

۵ پاسخ

هیچی نمیشه نترس

من ک از ول بارداری تا الان تنها غذایی ک اذیت نکرد و دلتون نخواد کوبیده با سماق خیلی زیاد فقط تونستم بخورم چون ک هر غذای دیگه یی میخورم بالا میاره فقط کوبیدست ک می‌تونه گشنه گیم و حالت تهوع مو بخوابونه البته با سماق زیاد ددددد

فشار میندازه میگن زیاد هر چیزی ضرره

من نشنیدم عیب داشته باشه، بعد هم استرس خیلی بدتره

سماق چشه؟ طبعش کاملا سرده چه مشکلی داره

سوال های مرتبط

مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهدیس♥️محمدرضا مامان مهدیس♥️محمدرضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان ۲ ماهگی