هیچی نمیشه نترس
من ک از ول بارداری تا الان تنها غذایی ک اذیت نکرد و دلتون نخواد کوبیده با سماق خیلی زیاد فقط تونستم بخورم چون ک هر غذای دیگه یی میخورم بالا میاره فقط کوبیدست ک میتونه گشنه گیم و حالت تهوع مو بخوابونه البته با سماق زیاد ددددد
فشار میندازه میگن زیاد هر چیزی ضرره
من نشنیدم عیب داشته باشه، بعد هم استرس خیلی بدتره
سماق چشه؟ طبعش کاملا سرده چه مشکلی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.