ی دونه هویج میخام بخورم بده؟

۱۲ پاسخ

منم والا هفته ای دو سه بار یدونه کوچیک میخورم دوس دارم

نه من دیشب هویج پلو خوردم دوتا هویج تو اون همه برنج میخواد چکار کنه یا حتی تو سالاد آب هویج تازه اونم بیشتر از یه لیوان بده

ن مشکلی نیست

من از اول بارداری کارم بود هویج خوردن اونم با نمک🤣🤣🤣🤣

نه بابا منم میخورم زیاد فقط اب هویج نمیخورم

ن بابا بخور همه چی بخورید

مگ هویج بده

نه یدونه مشکلی نداره اون آب هویجه چون خیلی هویج باید آبشو بگیرن تا بشه یه لیوان

نه بابا بخور

نه اشکالی نداره بخور
فقط پوست بگیر و خوب بشور

نه نوش جونت ...یه دونه چیزی نیست .. باید اب هویج نخوری ...چون اهنش زیاده

نه بابا من خوردم .دکترم گفت یه لیوان هم هیچ ضرری نداره چه برسه به یه دونه

سوال های مرتبط

مامان مهدیس♥️محمدرضا مامان مهدیس♥️محمدرضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️هدیه خدا مامان ❤️هدیه خدا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بچه ها🩷💙🩵 مامان بچه ها🩷💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری