مامانا من اصلا حالت تهوع ندارم مشکلی داره ؟

۸ پاسخ

منم ندارم🤗

منم تا الان نداشتم، نگرانی نداره

تو رو خدا جواب منم بدین. مت تا دیروز درد شکم و درد نوک سینه داشتم اما امروز هیچ دردی ندارم. انگار ک باردار نیستم. خطرناکه؟؟

بنده برگزیده خدا😀

من سر دخترم افتضاح بودم سر این یکی ندارم و زرنگم

حالا صبر کن دوهفته دیگه شروع میشه ی جوری دهنتو سرویس میکنه😂

از الان اخه. بزار. سه ماه بشه خواهر. بعد

دو رکعت نماز شکر بخون

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱ ماهگی