خانما کسی از این آد اسفاده کرده؟

تصویر
۳ پاسخ

وای عالیه برندش حیف من مولتیشو پیدا نکردم دیگخ

اره من میدم خیلی خوشمزه هس دخترم دوس داره

عزیزم آ د واسه چی؟ از پایان شش ماهگی دیگه مولتی و آهن می دیم. داخل مولتی آ د هم داره.

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری