آره عزیزم ۲وسه ساعت جواب میده
من استفاده میکنم برا پسرم دوساعت ی بار باید عوض کنی ولی خو برا روز خوبه اما من شبا پوشکش میکنم چون تایم طولانی نم پس میده
پس میده من راضی نبودم
پس میده
من ۴ تا نو دارم دو تا سایز کوچک هست از هرکدوم دو تا واسه وقتی بچه به دنیا میاد مدیوم و اشکال اگه کسی خواست بهش بدم شیرازم
اصلا استفاده نکردم
اصلا به درد نمیخوره
چقدم گرون هر دونه اش ۵۱۰
فکنکنممحکمباشه خوبوایسه یعنی بچهتکونبخوره بنظرم شل میسه
من استفاده میکنم فقط زمانیکه پاش بسوزه
ازبغلاش میزنه بیرون
نهایت یکساعتو نیم اینا
اره نهایت یکساعت میشه بذاری اگه از بغل هاشم بیرون نزنه😐😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.