۳ پاسخ

حریره سنجد بده اگه خوب نشد ببر دکتر شاید میکروبی یا ویروسی باش

دخترم منم همینطور شده 😭هیچی هم نمیخوره

دختر منم همسن بچه شماست، دقیقا اسهال شدید داشت بهش نئوزینک کپسول یوموگی داد

سوال های مرتبط

مامان آدوین و آریز مامان آدوین و آریز روزهای ابتدایی تولد