پسرم تبش روی 37 هست 😭😭😭

۵ پاسخ

۳۷ که تب نیست
بالای ۳۷ رو ۲ شروع تبه
خنکش کن
لباس نازک تنش کن
دمای بدنش نره بالا

۳۷تب میس

تب نیس نرمال نرمال تا

زیاد نیست ..چراتب کرده سرما خورده..ببرش دکترحتما

37 که تب نیست ، از 37.5 به بالا میشه تب

سوال های مرتبط