خانوما بچه بریچ باشه دیگه پول نمیگیرن برا سز

۶ پاسخ

کلا دکترا ی زیرمیزی خودشون میگیرن حالا بچه هرجور باشه اگه بریچ باشه بیمه راحت پولتو میده اختیاری پولتو نمیده

نه میگیرع ولی اندازع پول همون زایمان طبیعی
اون پول زیر میزی رو برا این میگیرن که نامه بدن

برامن ک دکترم گرفت

نه اورژانشیه

چرا دکتر دست مزدشو میگیره

اگه هم بگیرن خیلی کمه

سوال های مرتبط

مامان ملورین مامان ملورین هفته سی‌ام بارداری