کلا دکترا ی زیرمیزی خودشون میگیرن حالا بچه هرجور باشه اگه بریچ باشه بیمه راحت پولتو میده اختیاری پولتو نمیده
نه میگیرع ولی اندازع پول همون زایمان طبیعی
اون پول زیر میزی رو برا این میگیرن که نامه بدن
برامن ک دکترم گرفت
نه اورژانشیه
چرا دکتر دست مزدشو میگیره
اگه هم بگیرن خیلی کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.