۶ پاسخ

تو این سن همه بچه ها اینجوری میکنن 🥰😍

بچ منم همینه بفضی اوقاتم زور میزنه بلند شه نمتونه گریه میکنه

فندوووق فوضولچه😍

پسر توام هنوز تو ننی میخوابه؟؟؟ من میخام ترکش بدم از ننی نمیتونم فقط تو ننی می‌خوابه احساس میکنم کوچیک شده ازش

دقیقاااا دختر منم همینجوری

دختر من سرشو بلند میکه یه چند ثانیه نگاه میکنه بعد باز میخوابه

سوال های مرتبط