۳ پاسخ

من هم پیش فائقی نیا عمل کردم ، راضی نیستم خیلی ورم داره و دائمی هست ،دو سال پیش عمل کردم ، یه ورم خاصی داره که معلومه عمل کردم و پشت پلک ، نزدیک مژه ها تا رد بخیه چین چینه ، و خوب نشد اصلا
۱۲ میلیون شد

مامانمم رف این مطب
خودمم میخام برم
وغبغب بردارم

تصویر

من دکتر فایقی نیا انجام دادم معروفه کارش خوبه ولی بهت دومورد رو بگم عملش بینهایت درد داره چون بیحسی بود و بیهوشی نداره دوما مدل چشمام عوض شد و از حالت کشیده به گرد تبدیل شد.البته من پشت پلکم عرق میکرد و چشمم میسوخت تو رانندگی و ... اذیتم میکرد ولی دوست نداشتم مدل چشمام عوض شه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرمامان💙 مامان گل پسرمامان💙 ۱۱ ماهگی