۴ پاسخ

برای من از ی چشمش خیلی آب میومد و اینا

چشماش آشه می‌بنده عفونی مانند میشه تند تند باید تمیز کنی ولی باز همون میشه

مال بچه منم بستس دکتر قطره و پماد داد گفت روزی چهار بار ماساز بده قطره پماد واسه عفونتشه اگه بخوای مجزای اشکش باز بشه فقط باید ماساژ بدی

صبحا چشاش باز نمیشه عفونت می کنه

سوال های مرتبط

مامان تربچه 💙 مامان تربچه 💙 ۱۴ ماهگی
مامان علی جانم مامان علی جانم ۱۲ ماهگی