۳ پاسخ

عه من پدیاشورو خالی درست میکردم با آب.مگه باید شیرخشک هم میزدیم؟🙈

مثلا ب ۹۰ تا آب باید س پیمونه پدیاشور بریزیم؟

بله مثل شیرخشکه و تو شیشه شیر باید بدی

سوال های مرتبط