نترس جذب میشه منم ۶۰درصد هماتوم داشتم خون ریزی افتادم بعد چندروز هم لکه قهوه لخته میومد که بعد دوماه کلا رفع شد
اره داشتم الحمدلله رفع شد
سلام عزیزم دکتر پیش کی میری شما؟ من شهرری ام میخوام دکترم رو عوض کنم نمیدونم پیش کی برم
هماتوم همین شکلیه استراحت کن شیافتم بزار
منم هماتوم داشتم، البته هفته ۸،لکه بینی داشتم دوروز، شیاف گذاشتم و استراحت خوب شدم
من داشتم اول طول سرویکسم دکتر چک کرد بعد گفت استراحت و استفاده شیاف امپول پروژسترون و عدم رابطه
کم کم قهوه ای میشه بعد دیگه قطع میشه نگران نباش
منم هماتوم دارم ولی لکه بینی ندارم
دکتر رفتی ؟ شیاف و آمپول میزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.