من چهارده بودم چند روز پیش گرفتم
چرا اینقدر نگرانی؟
بنطرم از عصبی شدن و خوردن چیزای شور و اضافه وزن داشتنه
من الان چند وقته رژیمم حس میکنم بهتر شدم
البته خودم فکز میکرذم افت فشار دارم که رفتم دکتر گفت نه فشارت بالاهه اتفاقا
تا۱۴ونیم رفت ولی دارو ندادن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.