۸ پاسخ

دستا پایین👇🏻

☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️الان عیددیدنی هستم

👇👇👇

بالا الان یه عالمه مهمون داشتم

اصلا خیلییییی داغونه هیچی سر جاش نیست من هنوز خونه مامانمم نرفتم حتی 🥲هیچ جا قرار نیست عید دیدنی بریم هیچ کس پذیرای مهمون نیست خلاصه بد وضعیه

دلم خیلی خیلی گرفته همش پای نماز از خدا میخوام خودش به هم مردمم شادی آرامش سلامتی و دنیایی بدون جنگ بده

اصلا با نظرت موافق نیستم امسال بااینکه خونه تکونی . خرید عید . چیدن هفت سین و ... عید دیدنی رفتن وآمدن همه مراسمات رو مث هرسال به جا آوردیم اصلا اصلا نچسبید و نمیچسبیه ودلم برای روزای عادی بهار مثل قبل تنگ شده

بالا بالابالا

سوال های مرتبط

مامان رضوان مامان رضوان ۴ سالگی
مامان اریا ساحل مامان اریا ساحل هفته بیست‌وپنجم بارداری