۳ پاسخ

سمت بام کرج و اتوبان جدیده و اینا معمولن
گاهی هم چهارباندی مهرشهر

سلام قشنگم وفتی میاد انقدی له هست ک اصن روم نمیشه دیگه بگم بریم دور بزنیم🫠

خیابون گردی😐😂

سوال های مرتبط