۱۰ پاسخ

شیر بخور. کباب بخور. بستنی بخور

کره بادوم زمینی بخور

کی گفت کمه ؟ برا منم همینه ، دکترم گفت خوبه
شنبه هم زایمانمه

وزنش‌همین الانم نرماله کم نیست

گیر نمی دادند. اشتباه تایپی بود. 🙏

چه اشکال داره. برادر زاده ام 2800 بود موقع تولد. الان هم قدش بلنده

فکر نکنم خیلی بشه کاری کرد تو ۶ روز ولی حلیم و فرنی و ابگوشت بخور 🥲

لیدی میل نخوردی؟
فک کنم امگا ۳خوب باشه

خوبه که خداروشکر تا 37هفته میرسه ب 3کیلو مال منم همین بود انشالله این همه گل پسری صحیح و سلامت بغلش بگیری مهم تنش سلامت باشع

عزیزم احتمالا تا 6روز دیگ به سه کیلو برسه

سوال های مرتبط