شیر بخور. کباب بخور. بستنی بخور
کره بادوم زمینی بخور
کی گفت کمه ؟ برا منم همینه ، دکترم گفت خوبه
شنبه هم زایمانمه
وزنشهمین الانم نرماله کم نیست
گیر نمی دادند. اشتباه تایپی بود. 🙏
چه اشکال داره. برادر زاده ام 2800 بود موقع تولد. الان هم قدش بلنده
فکر نکنم خیلی بشه کاری کرد تو ۶ روز ولی حلیم و فرنی و ابگوشت بخور 🥲
لیدی میل نخوردی؟
فک کنم امگا ۳خوب باشه
خوبه که خداروشکر تا 37هفته میرسه ب 3کیلو مال منم همین بود انشالله این همه گل پسری صحیح و سلامت بغلش بگیری مهم تنش سلامت باشع
عزیزم احتمالا تا 6روز دیگ به سه کیلو برسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.