به بچه هاتون ماست میدین؟

۱۱ پاسخ

اره ولب پسرم دوس نداش نمیخورع

آره همیشه

آره پروبیوتیک میدم دوس داره

من چندباری از همین ماست معمولیا دادم

یه بار دادم ماجان

اره میدم پروبیوتیک پرچرب

اره میدم

اره من دوبار بهش دادم تا الان

آره من میدم

اره میدم

تو سن بچه شما باید پروبیوتیک بخورع

سوال های مرتبط

مامان پسرهای خوشگلم مامان پسرهای خوشگلم ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی