خانوما جنسیت نی‌نی رو تو ان‌تی چند هفته باشی دیگه قشنگ
درست میگن🎀

۶ پاسخ

از من برا ان تی دقیق گفت

انتی احتمال نداد امروز رفتم گفتن

من ۱۳ هفته رفتم ۵ روز جلو تر بودم صددرصدی گفت انومالی هم که دادم همون بود دیگه

من11 هفته و 3 روز رفتم اصلا مشخص نشد دکتر گفت تازه در حال تشکیله اگه میخوای درصدی حداقل بدونی بمون 13 هفته اینا برو

آنتی صد درصد نمیگه احتمال میده تو 12تا 13بهترین موقع است اگر صد درصد میخای از 16تا20 انومالی میگه

ان تی تا ۱۳هفته باید بری جنسیت جنین دقیق توی ۱۶هفته مشخصه

سوال های مرتبط

مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلو معجزه خدا مامان دوقلو معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نینی😍🐣 مامان نینی😍🐣 هفته سی‌وششم بارداری