خانومای هم هفته ای من روزه میگیرید؟!

۱۴ پاسخ

نه عزیزم من برام سلامتی بچم مهم تره

وای نگیر

من دوست داشتم دلی نمیشه دارو استفاده می‌کنیم خدا خودش میبخشه

اون طفل معصوم گناه داره تو گشنه بمونی اون اذیت میشه
هفته ات بالاتر بره میبینی خودت
من الان بچه ام از خواب بیدار میشه تکون میخوره گشنه باشم انقد میزنه تا چیزی نخورم اروم نمیشه

کاش میشدمیگرفتم چون واقعاعاشق روزه داریم

روزه برای زن باردار ثواب نداره که هیچ گناه هم میکنی در حق اون بچه

من نتونستم حالم خیلی بد شد امروز خواستم امتحان کنم
دکتر منو منع کرد قدقا
ضرر داره بچه کوچیکه نمیشه دیگه چاره ای نیست

تو بدترین هفته بارداری هستی که باید خودت رو تقویت کنی بعد میخواید روزه بگیرید 😐

عزیزم هفته ی شما مناسب روزه نیس

نه اصلا روزه واجب نیس بر زن حامله

نه خانوم باردار نمیتونه روزه بگیره عزیزم

نه نگیری 😐

و اینکه والا ذاتا میلمون نمی‌کشه چیزی بخوریم روزه هم بگیریم دیگه کلا ضعف میکنیم

😐😐نه بابا چه روزه ای شما بارداری

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دونات مامان دونات هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهلین🩷🌜 مامان ماهلین🩷🌜 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آقا امیر علی مامان آقا امیر علی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری