۷ پاسخ

از ۵ماهگی شروع میشه دیگه

اگ‌میخوای شروع کنی اگ‌ روبیکا داری این کاناله خیلی خوبه هم ایده غذا داره هم راهنمایی میکنه
@komaki_koudak

تصویر

امروز دکتر گفت بده ولی نمیدم تاپیک گذاشتم

سه روز اول فرنی از یک قاشق چای خوری روز دوم دوتا قاشق چ خ روز سوم سه قاشق چ خ بعدش حریر بادام به همین روال تا سه روز تا هم معدش عادت کنه هم اگر حساسیت داشته باشه تا سه روز مشخص میشه

من از ۴ ماهگی شروع کردم

باید دکترش بهت بگ ببینی صلاح اون چیه

دکتر ب من گفته بعد از واکسن ۴ ماهگی شروع کنه

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی