۲ پاسخ

ن فکر نمیکنم مشکلی باشه هوا ک خوبه بعد تو یخچال زیادی سرد میشه بچه اذیت میشه اگ گذاشتی یخچال از نیم ساعت قبل درش بیار بزار بمونه سرده بهش نده

کلابایدبیرون ازیخچال باشه فقط جای خنگ بزار

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۴ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی
مامان 🌹گل پسری🩵 مامان 🌹گل پسری🩵 ۴ ماهگی