۹ پاسخ

منم بعد عید میبرمش

به من گفت دو سه ساعت ناشتا باشه کافیه

زنگ بزن از آزمایشگاه بپرس.
یا کاش از دکتر پرسیده بودی.

نرگس خودت گفتی یا دکتر نوشت؟

۶ ساعت ناشتا بود زهرا

ن نده

دوساعت قبل ازمایش چیزی نده اب اشکالی نداره

آزمایش نوشته دکتر ؟
برای همه آزمایش خون نمینویسن

من ب پسرم شیر داده بودم
بردم دکتر ازمایشگاه قبول نکرد گف ببر فردا ناشتا بیار بچه داره اذیت میشه لااقل ازمدیشش دقیق باشه

سوال های مرتبط