آرمایش بعد سونو انتی به چه دردی میخوره؟

۵ پاسخ

مرسی انشالله

باید 24ساعت بعد آزمایشش رو بدی اگه دور بری دوباره باید سونو انتی رو بدی .آره من همون روز که سونو دادم آزمایش م دادم .که ریسک بالا بود و الان منتظرجواب سلفری 😓

همه سندروم ها تو آزمایش چک میشه تو سونو که نمی‌فهمن این چیزا رو .من خودم سونو م خوب بود .تو آزمایش ان تی نی نی بالا بود و الان امروز سلفری دادم

آزمایش مکمل سونو هست،

سندروم داون لب شکری و سندروم ادوارد چک میشه

سوال های مرتبط

مامان آراز و نینی مامان آراز و نینی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هانیس وتو دلی مامان هانیس وتو دلی هفته شانزدهم بارداری
مامان ایلی💚 مامان ایلی💚 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری