برای سرما خوردگی چکار کنم 🥺🥺

۴ پاسخ

آب نمک قرقره کن تند تند
آب جوش عسل ابلیمو هم بخور
چندتا پیاز هم بنداز تو آب بجوشه بعد بخور بده بعد برو زیر پتو تا عرقت خشک بشه خیلی خوبه
اسپند هم زیاد دود کن ضدعفونی میکنه
سوپ و مایعات گرم تا میتونی بخور

اگه می تونی تحمل کنی با آب گرم و لیمو و عسل و سوپ درمان کن
سرم نمکی بینیت رو شستشو بده

سیب اب پز کن بخور
اب نمک قرقره کن
چیزای گرم بخور مثل شیر داغ و اب جوش و چای کمرنگ و ….
هفته های اخر بارداریته سرما خوردی؟

برو دختر اگه غیر قابل تحمله برات

سوال های مرتبط

مامان توت🍓 فرنگی مامان توت🍓 فرنگی ۱ ماهگی