۷ پاسخ

منم سمت چپه انگار حساس تر شده

من اینجور بودم دیگ رفتم دکتر ازمایش ندشت گفت عفونت ادراری داری قرص داد و شیاف

من دیشب شیر خوردم بخاطر بارداری حساسیت به لاکتوزم خیلی شدید شده یه دور زاییدم چنان دردی داشتم که تا رو ده هام خالی نکردم آروم نشد درد زیر شکم که عادیه

منم اینجوری بودم امروز دکتر بهم شیاف داد

من الان سه روزه که این دردارو دارم فقط از من سمت چپه خیلی اذیت کنندست

همش بخاطر نفخ لعنتیه

شکمم باد گرفته

سوال های مرتبط

مامان لِنا🎀💫 مامان لِنا🎀💫 هفته بیست‌وچهارم بارداری