خانما تو دوره ی اقدام گرمی میشه خورد .مثله موز و کاچی ؟؟

۴ پاسخ

خیلی خوبه بدنت گرم میشه

اره خیلی خوبه رحم گرم می کنه

من که میخورم ولی اقدامم هستم

تا روز تخمک گزاری میشه خورد بعدش خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی قصد بارداری
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته یازدهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری