خانما تو دوره ی اقدام گرمی میشه خورد .مثله موز و کاچی ؟؟

۴ پاسخ

خیلی خوبه بدنت گرم میشه

اره خیلی خوبه رحم گرم می کنه

من که میخورم ولی اقدامم هستم

تا روز تخمک گزاری میشه خورد بعدش خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
بلاخره میشه بلاخره میشه قصد بارداری
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته دهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق🌱 مامان فندق🌱 هفته شانزدهم بارداری