سلام خانما چکاپ پسرمه بیینید سر در میارید

تصویر
۲ پاسخ

بالا بودن wbcنشان التهاب وعفونت توبدنه.‌‌‌‌mcvشم کمه نشانه کم خونیه....mch کمه نشانه کم خونی فقراهن ....neutنشانه عفونته

کمبود آهن خفیف داره کلبولای سفیدشم یکم بالاست مقدارش خیلی کمو
ناچیزه جدیدا سرما نخورده بود؟؟
یا یه عفونت ویروسی

سوال های مرتبط

مامان مـــاه قشنگم مامان مـــاه قشنگم ۱ سالگی
مامان آنی مامان آنی ۱ سالگی
مامان آیهان وتودلی❤️ مامان آیهان وتودلی❤️ هفته هفدهم بارداری