کم میارم خسته میشم و داد هم میزنم ولی عذاب وجدان نمیگیرم چون منم آدمم و طبیعیه اینکه بخوام حداقل با داد زدن حرصمو خالی کنم و کمی اعصابم آروم بشه
اره متاسفانه😓🤕
کم میارم بیشتر وقتا داد میزنم دوتا بچه دارم دوتاش پسرن بزرگه بیش فعاله و ۶ سالشه واقعا کم میارم عذاب وجدان هم میگیرم هزار بار خودمو فوخش می م 😥😥😥
آخ نگو من الان داد زدم گلوم داره میسوزه😫 همش میخوان یا تلوزیون روشن باشه یا گوشی...
بله فکر کنم همه همینطور باشن حالا یه سری عذاب وجدان می گیرن یه سری نه😒😒
نه گوه خوردم بچه آوردم چشمم كور مگه نميدونستم بچه سختيا و چالشاي خودش رو داره
کم میارم ولی داد نمیزنم کلا آستانه تحملم برای بچه خیلی بالاست از بچگی کلا بچه هارو خیلی دوست داشتم فقط وقتی موهام میکشه سر درد میشم دیگه ته عصبانیتم براش اخم میکنم
همیشه نه مگر اینک خیلی اذیتم کنه
امروز مولتی ویتامین و ریخت رو فرش همشو ریخت واسه اینک نخوره کلی باهاش ور رفتم دعواش کردم
گریه کرد
و من عذاب وجدان دارم
اره خیلی😭😭😭
بله متاسفانه…
هروووووووز کم میارم 😀
خیلی خیلییی کم چون بچه ها گناهی ندارن باهر داد ما استرسی میشن بعدا توی دوست پیدا کردن پارتنر انتخاب کردن و روابط اجتماعی به مشکل میخورن
سعی میکنم خودمو تاجاییییی ک میتونم کنترل کنم اما خب اره اگ دعواش کنم خودمو لعنت میگنم
اره مگه رباتم که اعصابم همیشه بکشع
داد نمیزنم اما خیلی وقتا دیگه بریدم از کاراش
اینجور وقتا باباش خیلی کمکم میکنه
من که از مرحله عذاب وجدان عبور کردم پوست منو کنده آنقدر شیطونی میکنه همین دیشب کل برنج هاش پخش کرد تو خونه اول هی آرامش پیشه کردم ولی یه دفعه دعواش کردم
ن من اصلا عذاب وجدان نمیگیرم
بلللللللللللللله
داد نمیزنم ولی خیلی کم میارم بخصوص سر بدخوابیش امروز دیدم نمیتونم گفتم مامانم اومد چند ساعت برد پیش خودش من خوابیدم بهتر شدم
آره میمیرم از عذاب وجدان
اره 🥲🤕
آره گاهی وقتا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.