۸ پاسخ

سلام منم مثل شما درد داشتم رفتم دکتر گفت دهانه رحم بسته ست ، بچه همه چیزش اوکبه ولی فشار دهانه رحم داری بهم شیاف داد و سرم داد هر روز بزنم
نگرانم خیلی
شما دردتون خوب شد؟ دکتر رفتین؟

نمیدونم طبیعیه نگرانم کرده🥹🥹

بله منم درد زیر شکم دارم خیلیم بدجور دردش چن روزه یکمم ک سرپا وایمیسته بدتر

بله عزیژم من هنوزم دارم

منم دارم

اره منم دارم گرفتگی بدی دارم تو شکم و پهلوم

همه دارن طبیعیه

با اینکه باردار نیستم ولی درد کشیدگی زیرشکم دارم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🧸 مامان توت فرنگی🍓🧸 روزهای ابتدایی تولد