سلام منم مثل شما درد داشتم رفتم دکتر گفت دهانه رحم بسته ست ، بچه همه چیزش اوکبه ولی فشار دهانه رحم داری بهم شیاف داد و سرم داد هر روز بزنم
نگرانم خیلی
شما دردتون خوب شد؟ دکتر رفتین؟
نمیدونم طبیعیه نگرانم کرده🥹🥹
بله منم درد زیر شکم دارم خیلیم بدجور دردش چن روزه یکمم ک سرپا وایمیسته بدتر
بله عزیژم من هنوزم دارم
منم دارم
اره منم دارم گرفتگی بدی دارم تو شکم و پهلوم
همه دارن طبیعیه
با اینکه باردار نیستم ولی درد کشیدگی زیرشکم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.