۷ پاسخ

کچل کن ...هم یدست درمیاد..هم رشدش خوب میشه

حالا پسر ک خوبه رشدش زیاد باشه هی باید ارایشگاه ببری ولی دختر ک باید رشدش خوب باشه و پر مو باشه برعکسه😑

فکر کنم مدل بعضی پسرا اینجور کوتاه کن خوب میشه

پسرم هشت ماهگی موهاشوزدم،اصلامونداش،موهاشوماشین زدم،الان ماشاالله بزرگ شده موهاش

پسر منم همینطوره😂

عزیزم پسر منم، موهاش خیلی کمه🫤

سلام عزیزم من روغن هایب دارم که باعث رشد مو میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۲ سالگی
مامان طاها❤️تینا مامان طاها❤️تینا ۲ سالگی